نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 16:11

آمریکا ۸۰ میلیون نفر کارتن‌خواب دارد/ افول قدرت ها در برابر ایران

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه آمریکا ۸۰ میلیون نفر کارتن‌خواب دارد، گفت: این کشور در کنار رژیم صهیونیستی روز به روز به سمت افول گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهرستان ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان نظام در روز پانزدهم فروردین ماه، بیان کرد: ایشان در این دیدار تاکید کردند که خدمت به خلق الله و پیشبرد اهداف الهی معنای حقیقی خدمت به خدا است.

وی با بیان اینکه این کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را باید به مسئولان شهرستان میامی تسری دهیم، افزود: مسئولان شهرستان باید از کار مردم گره گشایی کرده و در راستای خدمت به مردم اهتمام داشته باشند.

امام جمعه میامی ضمن تاکید بر خدمت به مردم در شهرستان میامی، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کسانی که مسئولیت دارند و به وظیفه شأن عمل نمی‌کنند، روز قیامت با غل و زنجیر وارد جهنم خواهند شد لذا هر چه مقام انسان در دنیا بالاتر باشد و طبق وظایف خود کار نکند، آخرت دشوارتری خواهد داشت.

عزیزی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شعار سال ۱۴۰۲ نیز نکات مهمی را در جمع خدمت‌گزاران به نظام و مردم بیان کردند که حائز اهمیت است، گفت: ایشان فرمودند مهار تورم و رشد تولید بسیار شعار حساس و مهمی است لذا مسئولان ما نباید به صورت ویترینی با این شعار برخورد کنند.

وی با بیان اینکه مردم هوشیار هستند و می‌بینند، افزود: مبادا مسئولان ما با رفتارهای ناپسند برای مردم ما مشکل ایجاد کنند. از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی الزامات عملیاتی شدن شعار سال را نیز در دیدار مسئولان برشماردند که از جمله آنها همکاری حقیقی و گسترده قوای سه گانه را می‌توان نام برد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه تحولات سیاسی جهان بسیار سریع و عین حال در جهت تضعیف جبهه دشمنان جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته است، تاکید داشت: این نشان می‌دهد که آمریکا روز به روز و رئیس جمهور به رئیس جمهور، ضعیف‌تر شده است.

عزیزی با بیان اینکه آمریکا ۸۰ میلیون نفر کارتن خواب دارد، ابراز کرد: آمریکا روز به روز به سمت افول سوق پیدا می‌کند از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر خدا بخواهد به برکت کلام مردم رژیم اسرائیل به زودی نابود می‌شود حتی قبل از ۲۵ سالی که سابقاً ایشان فرموده بودند، سایه‌ای از این رژیم نیز در دنیا نخواهد ماند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133494

مهمترین اخبار ایران و جهان: