نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 14:12

انجام 4 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی ایلام

مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: از واحدهای صنفی و اقتصادی ایلام، از ابتدا طرح ویژه نظارتی تا پایان تعطیلات نوروز ۴۰۹۰ مورد بازرسی انجام گرفت.

رضا محمد رحیمی مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برای ۱۵۲ واحد متخلف صنفی در ایام طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: از ابتدا طرح ویژه نظارتی تا پایان تعطیلات نوروز ۴۰۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی استان توسط بازرسان این اداره ‌کل صورت گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: در مدت زمان اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان تاکنون ۶۲ مورد بازرسی، در قالب گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان برخی از دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد‌ کشاورزی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و ... انجام شده است.

وی ضمن اشاره به تشکیل ۱۵۲ پرونده برای واحد‌های متخلف گفت: محور بازرسی‌های انجام شده، صنف قنادان و شیرینی فروشی‌ها، آرایشگران مردانه و زنانه، واحدهای قالیشویی و طرح‌های گردشگری از جمله طرح گردشگری تنگه کافرین و  ... بوده که برای متخلفین واحدهای مذکور پرونده تخلف تشکیل و بلافاصله به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رضا محمد رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و ... مراتب را جهت رسیدگی فوری به سامانه ۱۲۴ منعکس نمایند تا توسط بازرسان این اداره‌کل مورد پیگیری قرار گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133406

مهمترین اخبار ایران و جهان: