نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 08:45

قدردانی نورمفیدی از حضور پرشور مردم در آیین تشییع شهید مهقانی

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان و امام‌ جمعه گرگان از حضور پرشور مردم در آیین وداع و تشییع پیکر شهید «مقداد مهقانی»، بیستمین شهید مدافع حرم استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم در فاضل آباد اظهار کرد: مردم با حضور پر شور خود در مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مدافع حرم مقداد مهقانی ثابت کردند همچنان پیرو راه ولایت و شهدا هستند.

آن به دلیل حضور در هزاران کیلومتر دورتر از وطن و شهادت توسط شقی‌ترین انسان‌ها و رژیم جعلی صهیونیستی، دارای منزلت و جایگاه فاخری می‌کند.

نورمفیدی همچنین از حضور پر شور مردم در مراسم وداع، استقبال و تشییع قدردانی کرد.

پیکر بیستمین شهید مدافع حرم گلستان مقداد مهقانی صبح پنج شنبه با حضور گسترده مردم در فاضل آباد تشییع و سپس به گلزار شهدای امامزاده الازمن علی آبادکتول منتقل و در خاک آرام گرفت.

پاسدار رشید اسلام مقداد مهقانی سحرگاه جمعه ۱۱ فروردین مصادف با نهم ماه مبارک رمضان بر اثر حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حومه دمشق، زخمی شد و بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

شهید مهقانی، ۳۱ ساله و اهل شهر فاضل‌آباد از توابع علی‌آبادکتول، بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132606

مهمترین اخبار ایران و جهان: