نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 02:16

وضعیت استان بوشهر در عرصه فرهنگ حجاب مطلوب است

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: وضعیت استان بوشهر در عرصه فرهنگ حجاب نسبت به دیگر نقاط کشور مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات عصر پنجشنبه در نشست ستاد عفاف و حجاب استان بوشهر به نقش دستگاه‌های مختلف در عرصه فرهنگی در مقابله با اهداف دشمنان پرداخت و اظهار داشت: دستگاه‌های متولی عرصه فرهنگی، دینی و اجتماعی و نهادهای مردمی باید نقش خود را در عرصه ترویج عفاف و حجاب افزایش دهند.

وی وضعیت استان بوشهر در عرصه فرهنگ حجاب را نسبت به دیگر نقاط کشور مطلوب دانست و از اجرایی شدن بیانیه وزارت کشور در زمینه حجاب در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا با مشارکت دستگاه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی کمیته‌های تخصصی حوزه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: در این راستا کار جهادی و انقلابی در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب با مشارکت دستگاه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

پورات با اشاره به اینکه مهمترین موضوعی که دشمن بر آن دست گذاشته حجاب است اضافه کرد: دشمن می‌داند، حجاب در بین مردم نقش مهم و اثرگذاری در فرهنگ اسلامی دارد از این نظر با ناهنجاری‌های اجتماعی در این عرصه نمی‌توان گذشت کرد.

وی با بیان اینکه موضع نظام اسلامی در زمینه عفاف و حجاب کاملاً روشن است گفت: حجاب قانون خداوند و اجرای آن قانون جمهوری اسلامی و دستور خداوند متعال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132350

مهمترین اخبار ایران و جهان: