نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:21

سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید فرهنگ سازی شود

ارومیه - امام جمعه موقت ارومیه گفت: سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: سرمایه‌های اجتماعی، نشاط و اقتدار ملت ایران باید در این شیوه برای جهانیان بازگو شود ضمن اینکه این سبک زندگی باید در تمامی ظواهر یک شخص نمایان باشد.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تمام معادلات دشمنان را برهم ریخت، اظهار کرد: حضور مردم در حمایت از آرمان‌های انقلاب همه جهان را شگفت زده کرد و نشان داد که توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی توهمی بیش نیست.

امام جمعه موقت ارومیه ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار گرفتند و در همین راستا نقاط قوت یعنی نسل جوان را نشانه رفته بودند.

حجت الاسلام اسم حسینی با بیان اینکه دشمنان با بهره مندی از فضای مجازی به دنبال گمراه کردن نسل جوان هستند، اضافه کرد: ایجاد شبهه و در اذهان نسل جوان در دستور کار استکبار قرار گرفته که باید با روشن سازی حقایق مانع آن شد.

وی همچنین با قدردانی از دولتمردان به ویژه استاندار آذربایجان‌غربی در خدمات رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی، یادآور شد: برای خدمات رسانی به زلزله زدگان جهادگران و گروه‌های خیریه و امدادی سنگ تمام گذاشتند، از زلزله خوی برای مدیریت بحران و ایجاد هم افزایی بین دستگاهی تجربه کسب کرد.

خطیب موقت نماز جمعه ارومیه از ترافیک معابر شهری ارومیه نیز انتقاد کرد و افزود: ترافیک اخیراً بشدت افزایش یافته و به یک معضل شهری تبدیل شده است که قبل از تبدیل شدن به بحران باید حل و فصل شود.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: این استان ظرفیت بی نظیری همچون مرز دارد که باید به نقطه‌عطفی جهت جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی تبدیل شود.

حجت الاسلام اسم حسینی با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: تک تک ملت ایران باید پاسداشت آرمان‌های انقلاب، خط امام و فرامین رهبری آماده باشند.

خطیب موقت جمعه ارومیه ادامه داد: امروز دشمنان از جانفشانی‌های پاسداران در حفاظت از کشور و ملت ایران در تنگنا قرار گرفته‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1042006

مهمترین اخبار ایران و جهان: