نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 14:11

عرضه بلیت اتوبوس در پایانه مسافربری کرمانشاه با قیمت مصوب

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عرضه بلیت اتوبوس در پایانه مسافربری کرمانشاه با قیمت مصوب خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفتم اسفند پیش فروش بلیت اتوبوس آغاز شده و با برگزاری جلسات با کانون‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری هماهنگی‌های لازم را برای ایام نوروز انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به افزایش نرخ بلیت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، افزود: نرخ بلیت اتوبوس، سواری کرایه و مینی‌بوس در ایام نوروز تا به این لحظه افزایش پیدا نکرده و با همان قیمت‌های قبل پیش فروش می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق مصوبه دولت ستاد تنظیم بازار درباره افزایش قیمت بلیت تصمیم می‌گیرد و تا این لحظه از سوی ستاد تنظیم بازار در این باره دستوری مبنی بر افزایش قیمت بلیت نوروزی ابلاغ نشده است.

راهداری گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به صورت یکسر خالی تردد می‌کنند و امسال ایام ماه مبارک رمضان با ایام نوروز همزمان شده تردد یکسرخالی بیشتر می‌شود و درخواست شرکت‌های مسافربری این بوده که ترددهای یکسر خالی جبران شود.

وی ادامه داد: کارشناس و بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایانه مسافربری شهید کاویانی حضور دارند و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود را به بازرسان این اداره اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066206

مهمترین اخبار ایران و جهان: