نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 07:08

توزیع گردشگران در گلستان با پروژه «مسیری نو؛ تجربه‌ای نو»

گرگان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اجرای پروژه «مسیری نو؛ تجربه‌ای نو» خبرداد و گفت: یکی از اهداف این پروژه توزیع مسافران و گردشگران در گلستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ساوری شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پروژه «مسیری نو؛ تجربه‌ای نو» اقدامی بسیار ارزنده بوده که یکی از اهداف آن توزیع مسافران و گردشگران در استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از رفع کاستی ها و نقایص این مدل خبرداد و گفت: به‌جای ایجاد ظرفیت‌های جدید باید از داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود استان بیشترین و بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح مسیری نو؛ تجربه ای نو و تأکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری شهرستان ها، بیان کرد: برای اجرا و پیاده‌سازی مسیر جدید گردشگری باید زیرساخت‌های موجود در جاذبه‌های این مسیر را مرمت و بازسازی و در صورت نیاز، زیرساخت‌های ضروری را برای ارائه خدمات مناسب به مسافران ایجاد کنیم.

ساوری گفت: یکی از اقدامات مناسب انجام شده که هم‌اکنون هم در حال به‌روزرسانی آن هستیم اپلیکیشن نگارستان است که جاذبه‌های استان را بر اساس هر شهرستان طبقه‌بندی و معرفی و بر روی تلفن همراه گردشگران قابل‌دسترس می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: لینک دسترسی به اپلیکیشن نگارستان از طریق پیامک برای تمامی مسافران و گردشگران ورودی به استان ارسال می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1057550

مهمترین اخبار ایران و جهان: