نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 10:49

نقش آفرینی متخصصان کشور در ایجاد شهرک تولید محتوای قزوین

قزوین- استاندار قزوین گفت: با راه اندازی شهرک تولید محتوا در استان قزوین شاهد نقش آفرینی متخصصان کشور در ایجاد شهرک تولید محتوای قزوین خواهیم بود.

محمدمهدی اعلایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار شب گذشته خود با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و راه اندازی شهرک تولید محتوا اظهار کرد: انجام این پروژه اثرگذار در حوزه تولید محتوا و امور فرهنگی کشور با سرمایه اوقاف و یکی از اپراتورهای تلفن همراه در قزوین نهایی شد.

وی افزود: انجام این پروژه می‌تواند خلاءهای موجود در این حوزه در کشور را بر طرف کند.

استاندار قزوین بیان کرد: با راه اندازی شهرک تولید محتوا در قزوین زمینه برای نقش آفرینی بیشتر متخصصان این حوزه در فضاهای اقتصادی و تولید محتواهای مصرفی کشور فراهم خواهد شد.

گفتنی است: اعلایی استاندار قزوین پیش از این در رابطه با شهرک تولید محتوا در قزوین گفته بود: «در سفر رئیس جمهور به استان قزوین راه اندازی شهرک تولید محتوا در استان به تصویب رسیده است که پیشران توسعه فرهنگی است و متولی آن وزارت فرهنگ و ارشاد است که درخواست داریم با سرعت بیشتری پیگیری شود و امیدواریم گروه یا شخصی پیگیر ویژه این موضوع شود چراکه استان از نظر موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های انسانی بسیار سطح بالا است و راه اندازی این شهرک می‌تواند در سطح کشور و استان مؤثر باشد».

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050006

مهمترین اخبار ایران و جهان: