نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 00:11

۷۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن اردبیل در خوی ساخته می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل بلافاصله بعد از زلزله شهرستان خوی در این شهرستان مستقر شده و ۷۵۰ واحد مسکونی توسط این بنیاد در خوی ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد سبحانی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی اظهار کرد: ۷۵۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در خوی ساخته خواهد شد.

وی افزود: ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل بلافاصله بعد از زلزله شهرستان خوی در این شهرستان مستقر شده و علی رغم فصل سرما عملیات بازسازی را آغاز کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: اعضای این ستاد هم اکنون مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان زلزله زده شهرستان خوی هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر احداث ۷۵۰ واحد، عملیات تعمیر و مقاوم‌سازی یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز به ستاد معین بنیاد مسکن اردبیل سپرده شده است.

وی گفت: هم اکنون ۵۳ نفر از نیروی انسانی، فنی و اداری و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خدمت به زلزله‌زدگان شهرستان خوی در آن شهرستان مستقر شده‌اند.

پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1049406

مهمترین اخبار ایران و جهان: