نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 22:00

توزیع 4 هزار و 5۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جبرئیل برادری مدیر جهاد کشاورزی استان تهران در جمع خبرنگاران از توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد و اظهار کرد: ۱۰ هزارتن مرغ منجمد نیز تامین شده که با آغاز توزیع این محصول پروتئینی از روز گذشته تاکنون حدود ۱۰۰ تن عرضه شده است.

وی گفت: باتوجه به نزدیکی به ایام پایانی سال و برای رفاه حال شهروندان به منظور تنظیم بازار محصولات پروتئینی، علاوه بر توزیع گوشت قرمز منجمد، توزیع مرغ منجمد نیز با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان برای مباشرین و ۵۰ هزارتومان برای مصرف کننده آغاز شده است.

برادری بیان کرد: این کالاهای مصرفی در سطح میادین، فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای صنفی و غیره بدون محدودیت در حال عرضه است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز این روند ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت قرمز منجمد در تهران به فروش می رسد که علاوه بر آن گوشت گرم نیز درحال عرضه است.

برادری تصریح کرد: رصد و نظارت مستمر بازرسان سازمان بر بازار در جریان است و در جلسه امروز تنظیم بازار که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد، بازرسی مشترک بازار شب عید با تیمی متشکل از جهاد کشاورزی استان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت از شنبه ۶ اسفندماه به طور جدی و گسترده آغاز به کار خواهد کرد.

وی در پایان گفت: ۱۵۰ تن گوشت گرم گوسفند و ۱۶۲ تن گوشت گرم گوساله از محل واردات نیز تاکنون عرضه شده است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1051394

مهمترین اخبار ایران و جهان: