نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 19:43

طرح سراسری مهرواره محله همدل ۲ در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح سراسری مهرواره محله همدل ۲ در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست تبیین مهرواره محله همدل ۲ که با حضور رؤسای شهرستانهای تابعه و اعضای نهضت پیشرفت بانوان در سالن جلسات تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد از بانوان به عنوان ظرفیت بزرگ در عرصه‌های اجتماعی یاد و اظهار کرد: این مهرواره از عملیات میدانی سازمان تبلیغات اسلامی است که برای گره گشایی و ایجاد حال خوب در بین آحاد محلات ایجاد شده و دومین دوره آن ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا عید غدیر نیز ادامه خواهد داشت و اوج این اتفاق خوب نیز در ماه رمضان ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی افزود: این مهرواره‌ها برای شناخت کنشگران و فعالین فرهنگی، اجتماعی و… محلات و برای کسانی که دغدغه و توانایی حل مشکلات و مسائل محله را دارند، ایجاد شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: محله همدل برای تشویق مردم محلات برای حل مسائل محله در درون محله است که به طور مثال کمک به برگزاری ازدواج آسان با کمک و رفع مشکلات از طریق کنشگران انجام خواهد شد.

احمدی بیان کرد: مرحله اول شناسایی کنش‌گر، مرحله دوم شناسایی مسئله و ورود برای حل مسئله و مرحله سوم روایت این حل مسئله و گره‌گشایی است.

وی ادامه داد: روایت حل مسئله یعنی پس از حل کامل موضوع این مورد باید رسانه‌ای شود تا دیگران نیز در این امر حسنه پیشتاز شوند، هر چند در این طرح مشارکت نداشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: روایت حل مسئله در نهضت پیشرفت بانوان توسط دهه هشتادی‌ها انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096550

مهمترین اخبار ایران و جهان: