نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:26

مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در نیشابور برگزار شد

نیشابور ـ مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گرم قشرهای مختلف مردم و مسئولان نیشابور در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور حماسی و باشکوه مردم ولایت مدار و شهیدپرور نیشابور همراه با مسئولین در راهپیمایی روز یوم اله ‏۲۲ بهمن، حماسه دیگری همراه با اتحاد و یکپارچگی را در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی رقم زد.

مردم نیشابور بار دیگر نشان دادند که حامی انقلاب اسلامی بوده و نمی‌گذارند استکبار جهانی طمعی به این انقلاب و نظام داشته باشد در این مراسم باشکوه نیشابوری‌ها با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «الله‌اکبر الموت‌الاسرائیل الموت‌الامریکا»، «ما مطیع امر رهبریم»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «الله‌اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «ترامپ آمریکایی تو دشمن خدایی»، «مرگ بر صهیونیست»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر منافق»، «۲۲ بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله»، «۲۲ بهمنه خون به دل دشمنه»، «نصر من‌الله و فتح قریب» و «حمایت انقلاب راه شهیدان ماست»، «راه امام و شهدا زنده است، دشمن ما همیشه بازنده است» و «ما رهروان زهرا از حق نمی‌گریزیم» بار دیگر نشان دادند که حامی انقلاب اسلامی بوده و نمی‌گذارند استکبار جهانی طمعی به این انقلاب و نظام داشته باشد.

همه اقشار نیشابور با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و با سر دادن شعارها بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده و با آنها تجدید بیعت کردند تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی بزنند.
‏ ‎
حضور پرشور نوجوانان و جوانان و پدر و مادرانی که دست کودکان خود را در دست داشتند و برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری و همچنین گروه‌های سرود از جلوه‌های ویژه ‏این ‏راهپیمایی عظیم بود.

پس از پایان راهپیمایی و تجمع مردم اجرای سرود «۱۳۵۷» و «سلام فرمانده» با همراهی مردم انجام و پس از سخنرانی مسئولین، قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت و مردم با سردادن فریادهای «الله ‏اکبر» آن را تأیید کردند.

گفتنی است؛ راهپیمایی روز ‏۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم در شهرهای اقماری بار، عشق آباد، چکنه شهرستان نیشابور نیز برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033106

مهمترین اخبار ایران و جهان: