نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 11:52

فجر۴۴| خروش کرمانی‌ها با تاسی به سردار دل‌ها/ حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم‌طمع استکبار را کور کرد

دادستان مرکز استان کرمان گفت: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این برهه حساس نشان می‌دهد، همچنان پایبند به ارزش‌ها و پشتیبان این نظام هستند و تا آخر پای این نظام ایستاده‌اند و استکبار نمی‌تواند چشم‌طمع به این نظام داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم کرمان با تاسی به‌مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر حفظ و حراست از این حَرَم و پایبندی به آرمان‌های شهدا حضوری گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دارند.

وی بیان کرد: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این برهه حساس نشان می‌دهد، همچنان پایبند به ارزش‌ها و پشتیبان این نظام هستند و تا آخر پای این نظام ایستاده‌اند و استکبار نمی‌تواند چشم‌طمع به این نظام داشته باشد.

مدعی‌العموم کرمان تصریح کرد: این حضور باشکوه و حماسی مردم کرمان در راهپیمایی امروز نشان داد، دست خداوند با جماعت هست و خدا فرموده است، جماعتی که سبب عصبانیت دشمن شود، ثواب برایش نوشته می‌شود و ما در این مقطع کنونی به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده‌ایم تا نشان دهیم، پشت نظام اسلامی و ارزش‌ها و با ولایت هستیم تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش آقا امام زمان (عج) برسانیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032794

مهمترین اخبار ایران و جهان: