نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 16:51

۱۳۰ هزار بازدید از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی

بیرجند-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: ۱۳۰ هزار بازدید از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه وردی پیش از ظهر یکشنبه در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: ۱۳۰ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه صورت گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۲۶ هزار و ۵۲۰ نفر گردشگر در خراسان جنوبی اقامت داشتند.

شاه وردی گفت: برای نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ پایگاه امداد خودرو را در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی مستقر کرده‌ایم.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ کمیته ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی گفت: در این بین کمیته‌های حمل و نقل، کمیته امداد و نجات و کمیته تنظیم بازار از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: پیشنهاد ما بر این است که در شهرستان‌های مقصد گردشگری میزان سوخت‌گیری از کارت‌های شخصی برای ماشین‌های پلاک غیربومی و در حقیقت مسافران افزایش پیدا کند.

شاه وردی با بیان ۱۰ نقطه حادثه خیر جدید در خراسان جنوبی شناسایی شده است، اظهار کرد: راه اندازی کمپ‌ها و سیاه چادرها در ورودی شهرها از میزان تصادفات می‌کاهد.

وی با اشاره بر نظارت بر مجتمع‌های بین راهی و … گفت: در چهار روز برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری حدود ۴۲۰ میلیون فروش صنایع دستی و ۹ تفاهم نامه داشتیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1088694

مهمترین اخبار ایران و جهان: