نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 17:03

بهترین مجاهدان عرصه جهاد تبیین در بسیج طلاب نقش آفرینی می کنند

اراک-مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: کیفی ترین مجاهدان عرصه جهاد تبیین امروز در بسیج طلاب نقش آفرینی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود محمدی شاهرودی ظهر پنج شنبه در دیدار با فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به رسالت‌های بسیج طلاب اظهار داشت: دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و آرمان‌های انقلاب اسلامی مهمترین رسالت بسیج طلاب است که در این راستا برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته که مهمترین آن جهاد تبیین و تشکیل هئیت های اندیشه ورز است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به اینکه بسیج طلاب در راستای تحقق فریضه مهم جهاد تبیین گام‌های بلندی برداشته که یکی از آنها تربیت نیروی متخصص است، گفت: کیفی ترین مجاهدان عرصه جهاد تبیین امروز در بسیج طلاب نقش آفرینی می‌کنند.

محمدی شاهرودی افزود: بیان و تبیین مهمترین وظیفه امروز ما در قبال جنگ شناختی و تحریف دشمنان است و طلاب رسالت سنگین‌تری در این راستا دارند و باید جهاد تبیین در جامعه نهادینه سازی شود و البته ابتکار عمل و خلاقیت از ضرورت‌های مهم است و طلاب باید در این مسیر پیشگام باشند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه ترویج و توسعه روحیه جهادی از دیگر رسالت‌های بسیج طلاب است، افزود: باید با ارتباط مؤثر با اقشار مختلف جامعه و حضور میدانی در صحنه این امر محقق شود و لذا نقش آفرینی مؤثر در محلات در قالب محله‌های اسلامی بسیج از ضرورت‌های مهم است.

وی خاطر نشان کرد: جامعه روحانیت در طول انقلاب اسلامی همواره نقش مؤثری در پیشبرد اهداف داشته و در دفاع مقدس که با هویت بخشی و انجام رسالت‌های تبلیغی و تبیینی در کنار امور رزمی تا عرصه‌های علمی، فرهنگی و جهادی همواره پیشگام بوده و امروز میدان نقش آفرینی طلاب جهاد تبیین است که باید پیشگام باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1040750

مهمترین اخبار ایران و جهان: