نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 21:15

تحرکات مشکوک آمریکا در مناطق اشغالی یمن را محکوم می کنیم

نمایندگان پارلمان یمن تحرکات مشکوک آمریکا در استان های اشغالی یمن به بهانه مبارزه با قاچاق را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل المسیره، نمایندگان پارلمان یمن با صدور بیانیه ای، حضور سفیر آمریکا و فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در استان المهره به بهانه مبارزه با قاچاق را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر مخالفت خود را با هر گونه حضور خارجی در خاک، آب و جزایر یمن با هر بهانه‌ای را اعلام می‌کنیم و نسبت به توطئه‌های آمریکا علیه یکپارچگی سرزمینی کشور هشدار می‌دهیم.

نمایندگان پارلمان یمن از ملت این کشور خواستند که در یک صف واحد در مقابل متجاوزان و اشغالگران بایستند و آنها مسئولیت هر گونه دست اندازی به منابع ملت یمن و تعرض به حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور را متوجه متجاوزان و مزدورانشان دانستند.

در بیانیه مذکور، نمایندگان پارلمان یمن جنایت‌های روزانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نقض حقوق و هتک مقدسات آن را محکوم کردند.

گفتنی است، «استفان فاگن» سفیر آمریکا نزد دولت مستعفی و فراری یمن روز جمعه همراه با «برد کوپر» فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور و تعدادی از نظامیان دیگر وارد استان المهره شدند و با «محمد علی یاسر» استاندار منصوب از سوی ائتلاف متجاوز در المهره جلسه‌ای برگزار کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075406

مهمترین اخبار ایران و جهان: