نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 17:38

سردار رادان: «قزوین» شهر شهدای ولایتمدار و عاشق ایران اسلامی است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خوشحالم به شهر ابوترابی ها سفر کردم، ابوترابی هایی که اسارت را به اسارت درآوردند، سختی را به شیرینی تبدیل کرده و ثابت کردند که با عشق به ولایت می‌توان جهنم دشمن را به بهشت خود تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار احمدرضا رادان در یادواره شهدای انتظامی استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز شهدا محفل و مجلسی آراستند تا توشه دنیا و ذخیره ای برای آخرت خود فراهم کنیم و این اثر وجودی شهداست که حتی در مجلس خود هم دعوت کرده و در مراسم هایشان موجبات کسب خیر دنیا و آخرت را برای ما فراهم می‌کنند، اثر وجودی شهدا اثر عجیبی است.

وی افزود: خوشحال هستم در استان و شهری وارد شدم که غیر از صفات تاریخی و مذهبی و فرهنگی و هنری و پایتخت خوشنویسی بودن، در درون خود رزمنده پرور است. استانی که بچه های رزمنده خود را در هر لباسی به همه جبهه‌های حق علیه باطل فرستاد، از غرب و کوههای سر به فلک کشیده کردستان تا شرق و بیابان‌های پرتلاطم سیستان و بلوچستان تا جنوب و حتی آن سوی مرزهای کشور.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: خوشحالم به شهر ابوترابی ها سفر کردم، ابوترابی هایی که اسارت را به اسارت درآوردند، سختی را به شیرینی تبدیل کرده و ثابت کردند که با عشق به ولایت می‌توان جهنم دشمن را به بهشت خود تبدیل کرد.

سردار رادان با اشاره به خاطره‌ای از مرحوم ابوترابی گفت: این شهید بزرگوار اسارت در بند بعثی و چنگ بی‌صفتان را تبدیل به بهشت جاودانه‌ای برای رسیدن به معبود معرفی می‌کند و بقیه را هم همراه خود می‌کند. قزوین شهر ابوترابی هاست و شما قزوینی‌ها باید از این حیث به خود افتخار کنید.

وی با بیان اینکه افتخار داشتم چند روزی را در محضر شهید عباس بابایی زندگی کنم، گفت: شهید بابایی دارای صفات برجسته اخلاص، تواضع و خضوع و خشوع بود و در صحنه رزم مثل شیر و همچون یک مرد در میدان هوایی عمل می کرد.

این خبر در حال تکمیل شدن است...

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614628

مهمترین اخبار ایران و جهان: