نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 01:06

شهید سلیمانی ها موجب افزایش اعتماد به نفس ملی می‌شوند

استاندار زنجان با بیان اینکه پیشرفت نظامی موجب افزایش اعتماد به نفس ملی می‌شود، گفت: در این میان قهرمانانی همانند شهید سلیمانی مدافعین وطن، فرا سرزمینی هستند و به‌طور قطع موجب افزایش اعتماد به نفس ملی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از نفرات اعزامی و مدال‌آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با بیان اینکه یکی از شاخص‌های پیشرفت کشور اعتماد به‌نفس ملی است، اظهار داشت: هر چقدر اعتماد به نفس ملی بالاتر باشد کشور به پیشرفت می‌رسد که نکته بسیار مهمی است.

استاندار زنجان اضافه کرد: در این راستا کشورهای مختلفی هم برای اینکه این اعتماد بعه نفس ملی را افزایش دهند در ابعاد مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند که پیشرفت‌های علمی و نمونه‌ای از آن به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پیشرفت نظامی موجب افزایش اعتماد به نفس ملی می‌شود، گفت: در این میان قهرمانانی همانند شهید سلیمانی مدافعین وطن، فرا سرزمینی هستند و به‌طور قطع موجب افزایش اعتماد به نفس ملی می‌شوند.

افشارچی با اشاره به اینکه قهرمانان ملی نیز نقش‌آفرین هستند، اظهار داشت: با نگاهی به کشورهای پیشرفته می‌توان به این مهم رسید و به نسبت پیشرفت‌ها در حوزه ورزش سرمایه گذاری می‌کنند.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در این حوزه به اعتمادبه‌نفس ملی منتهی خواهد شد، اضافه کرد: در این مراسم از ورزشکاران این استان که به‌عنوان نماینده در قالب ورزشکار، مربی و داور در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی شرکت و افتخارآفرینی کردند، قدردانی می‌کنیم.

افشارچی با بیان اینکه تلاش شد در حد توان قدردان ورزشکاران باشیم، خاطرنشان کرد: طبق برنامه برنامه‌ریزی ساماندهی چند تیم ورزشی استان در دست اجراست که امیدواریم به این نتیجه برسد.

در پایان افتخارآفرینان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی استان تجلیل شدند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584572

مهمترین اخبار ایران و جهان: