نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 10:00

سارق احشام گرمسار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری سارق احشام با سابقه هفت فقره سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، داوود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهر و ایجاد نارضایتی برای مردم، موضوع در قرارگاه مبارزه با سرقت شهرستان مطرح و شناسایی و دستگیری سارق با سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اقدامات فنی و هوشمندانه پلیس و بررسی همه‌جانبه شواهد و قرائن موجود در محل وقوع جرم، مأموران پلیس موفق به شناسایی هویت سارق و محل اختفای وی در یکی از شهرستان‌های استان تهران شدند و پس از اخذ نیابت قضایی، متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و به پلیس آگاهی گرمسار منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی بودند اما در مواجه با شواهد و مدارک پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به هفت فقره سرقت احشام به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون با انگیزه تهیه پول مواد مخدر اقرار کرد.

آقازاده خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با تعیین قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545972

مهمترین اخبار ایران و جهان: