نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 10:11

۸۰ درصد مصوبات سفر استاندار سمنان به روستاها اجرایی شد

استاندار سمنان با بیان اینکه تا امروز به بیش از ۳۴۰ روستا با حضور مدیران این استان برای پیگیری و گره‌گشایی از مشکلات مردم، سفر انجام شد، گفت: تاکنون بالغ‌بر ۸۰ درصد مصوبات اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در دیدار مردمی و چهره به چهره با مردم روستای اروانه بخش مرکزی سرخه در مسجد این روستا اظهار کرد: ارتباط مردم و مسؤولان یکی از بالاترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است که سبب ترس و وحشت دشمنان شد.

وی افزود: پیگیری مسائل و موارد مردم چه در سطح کلان و چه در سطح خُرد توسط شخص رئیس جمهوری، نشان از مردمی بودن دولت سیزدهم دارد.

استاندار سمنان عنوان کرد: به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی ویژه روستای اروانه، آمادگی برای پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای اشتغال‌زایی و پرداخت به طرح‌های مطلوب در این حوزه وجود دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، اعتبار بسیار مطلوبی برای بخش‌های مختلف تخصیص یافت و در حوزه راه‌اندازی واحدهای راکد نیز علاوه بر احیا و آغاز به کار مجدد واحدهای تولیدی، حتی یک واحد تولیدی این استان نیز تعطیل نشد.

وی گفت: تا به امروز به بیش از ۳۴۰ روستا با حضور مدیران استان سمنان برای پیگیری و گره‌گشایی از مشکلات مردم، سفر انجام شده است که تاکنون بالغ‌بر ۸۰ درصد مصوبات اجرایی شده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تمامی مسائل، موارد، مشکلات و دغدغه‌های مطرح‌شده روستای اروانه در حوزه‌های مختلف آب، کشاورزی، جاده بین مزارع، زمین، طرح هادی و ... پیگیری و طی تعیین اولویت‌بندی، اجرایی خواهد شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553828

مهمترین اخبار ایران و جهان: