نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 17:37

ستاد مرکزی اربعین: خون‌بهای جنایات صهیونیست‌ها اخراج غاصبان جلاد از فلسطین است

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) اعلام کرد: مردم جهان یقین بدانند خون بهای جنایات رژیم صهیونیستی علیه مظلومان بی‌دفاع چیزی جز ریشه کنی صهیونیسم بین‌الملل و آزادی قدس شریف و اخراج این غاصبان جلاد از سرزمین فلسطین نخواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی صبح امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین، جمعی از استانداران و مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد مرکزی اربعین برگزار شد.

در این جلسه ضمن بیان رئوس برنامه‌های ستاد برای اربعین سال آینده و بیان نقطه نظرات برخی از استانداران و کمیته‌ها، بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به شرح زیر صادر شد. در بیانیه ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) آمده است: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: هر کس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود اما به یاری آن مظلوم برنخیزد، مسلمان نیست.

این بیانیه افزود: بیش از یک ماه است که جهان شاهد یک نسل‌کشی آشکار است مشاهده اجساد تکه تکه شده زنان، کودکان، مجروحان و همراهان، خبرنگاران، پرستاران و پزشکان و دیگر اهالی سرزمین مقدس فلسطین دل هر انسانی را به درد می‌آورد. این جنایات هولناک، سبعیت صهیونیستی و رذالت حامیان غربی صهیونیسم را به جهانیان نشان داد.

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) بیان کرد: خادمان ستاد مرکزی اربعین حسینی آمادگی خود را برای هرگونه فداکاری و جانفشانی در راه آرمان بلند آزادی قدس شریف اعلام می‌دارند. ما معتقدیم چنین جنایات شقاوتمندانه‌ای، نه تنها نشانه قدرت و برتری نیست که گواهی گویا بر ترس بزدلی و شکست مفتضحانه و غیر قابل ترمیمی است که رژیم کودک کش اخیراً متحمل شده است و باید شقی‌ترین موجودات دنیا و هم پیمانان و همراهانشان بدانند که چنین جنایاتی نمی‌تواند مانع امواج کشنده طوفان الاقصی شود.

این بیانیه خاطرنشان کرد: ما عاشقان سیدالشهدا (ع) در درجه اول خطاب به ریاست سازمان ملل درخواست پیگیری فوری و محاکمه دولت غاصب صهیونیستی را داریم و امیدواریم آزادگی و آزاد منشی خود را زیر سئوال نبرند.

ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) عنوان کرد: در مرحله بعد خطاب به همه آزادگان جهان ضمن درخواست و پیگیری رسانه ای محاکمه دولت غاصب صهیونیستی نه تنها در محکومیت چنین جنایت هولناکی درنگ نکنند بلکه با، قلم زبان و همه توان خود اجازه ندهند خون به ناحق ریخته بیگناهان غزه بی جبران بماند.

این بیانیه تصریح کرد: مردم جهان یقین بدانند خون بهای آن مظلومان بی دفاع چیزی جز ریشه کنی صهیونیسم بین‌الملل و آزادی قدس شریف و اخراج این غاصبان جلاد از سرزمین فلسطین نخواهد بود و بدون تردید این کار توسط آزادی خواهان و مجاهدان و ظالم ستیزان جهان انجام خواهد گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570728

مهمترین اخبار ایران و جهان: