نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 13:18

ابتکار پیوستن دانش آموزان به نهضت جهاد تبیین اقدام ارزشمندی از خبرگزاری فارس است

استاندار فارس با اشاره به اینکه ابتکار پیوستن دانش آموزان به نهضت جهاد تبیین اقدام ارزشمندی از خبرگزاری فارس است گفت: طبیعتاً همه موسسات، بنگاه‌ها و نهادهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ضعف‌هایی دارند لیکن باید برآیند و نتایج عملکردها را قضاوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه در آیین آغاز به کار واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس که در سالن ولایت حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، خبرگزاری فارس را رسانه ای تاثیرگذار دانست و گفت: طبیعتاً همه موسسات، بنگاه‌ها و نهادهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ضعف‌هایی دارند لیکن باید برآیند و نتایج عملکردها را قضاوت کرد، رسم انصاف و اخلاق اسلامی و انسانی بیان می‌کند که نیمه پر لیوان را ببینیم و در عین حال برادرانه نقاط ضعف را تذکر دهیم. 

 استاندار فارس ضمن تقدیر از خبرگزاری فارس، پیوستن دانش آموزان به نهضت تبیین اطلاع رسانی و امیدآفرینی را ابتکاری شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت: همواره دانش آموزان و دانشجویان را دوست داشته و خواهم داشت و یکی از دلایل حضورم در این جلسه علاقه‌ای است که به آنها دارم. 

وی با اشاره به اینکه ۴۰ نفر از دانش آموزان به نهضت جهاد تبیین و اطلاع رسانی در خبرگزاری فارس می‌پیوندند، افزود: همواره معتقدم برای اثرگذاری در گروه‌های مختلف باید از همان گروه‌ها استفاده کرد چرا که به محیط فکری آنان نزدیکتر هستند. 

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود دانش آموزان را به مطالعه هدفمند فراخواند و گفت: برای افزایش سطح علمی و آگاهی خود همواره قسمتی از ساعات روزانه را به مطالعه هدفمند اختصاص دهید و در این زمینه وقت بگذارید. 

وی افزود: استفاده از فضای مجازی نیز باید مقید به برنامه باشد و همچنین حضور در جلسات مفید و استفاده از تجربه دیگران را از دست ندهید. 

نماینده عالی دولت در استان فارس یکی از مهمترین وظایف هر مسلمانی را مدیریت زمان عنوان کرد و گفت: خداوند در قرآن به زمان قسم خورده است و این حاکی از ارزشمند بودن زمان است؛ باید مدیریت زمان و مدیریت برگزاری جلسات را فرا بگیریم و از لحظه لحظه زندگی به صورت صحیح و هدفمند استفاده کنیم. 

وی ادامه داد: همواره وقت را به عنوان طلا معرفی می کنیم؛ طلا قابل جبران قابل بازیافت و قابل ذخیره سازی است اما زمان هیچ یک از این شرایط را ندارد در نتیجه ارزش بالاتری نسبت به طلا پیدا می کند. 

استاندار فارس در پایان سخنان خود خطاب به دانش آموزان حاضر در این برنامه گفت: پس از بصیرت و بصیرت افزایی برای مدیریت جامعه آماده شوید طبیعت روزگار است که مسئولین آینده از بین شما انتخاب خواهند شد لذا هرچه آماده‌تر، آگاه‌تر، عالم‌تر و فعال‌تر باشید قطعاً آینده کشور بهتر و آسایش مردم بیشتر خواهد بود.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589428

مهمترین اخبار ایران و جهان: