نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 23:30

شکارچی غیرمجاز، شکار مأموران حفاظت محیط زیست روانسر شد

جهانگیر امیری رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان روانسر امروز یکشنبه 26 آذرماه گفت: 3 گروه متخلف شکار و صید به همراه ادوات و مهمات و صید‌های غیرمجاز که به همراهشان بود، در شهرستان روانسر دستگیر شدند.

جهانگیر امیری رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه اظهار کرد: امروز یکشنبه 26 آذرماه 3 گروه متخلف شکار و صید که در حال شکار غیرمجاز در این شهرستان بودند دستگیر شدند.

وی افزود: در طی این دستگیری چندین قبضه سلاح شکاری و مهمات متعلقه، 5 رشته دام زنده‌گیری، لاشه چندین قطعه کبک شکار شده و سایر ادوات جرم از شکارچیان متخلف کشف و ضبط شد.

 رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان روانسر بابیان اینکه گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی به‌صورت شبانه‌روز انجام خواهد شد تصریح کرد: با هرگونه تخلف زیست‌محیطی مطابق قانون و مقررات به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پس از تشکیل 3 فقره پرونده تخلف شکار غیرمجاز، متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جهانگیر امیری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه قضایی و انتظامی و نیروهای مردمی دوستدار محیط‌زیست برای رسیدگی و برخورد با متخلفان محیط‌زیست خاطرنشان کرد: هرگونه تخلف زیست‌محیطی و نگهداری حیات‌وحش بدون مجوز از محیط‌زیست جرم محسوب شده و همیاران و مردم شریف شهرستان می‌توانند این‌گونه گزارش‌ها را به سامانه تلفن ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607628

مهمترین اخبار ایران و جهان: