نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 12:37

قالیباف: اسرائیل هرچقدر هم دست به جنایت بزند، نمی‌تواند شکست‌های خود را ترمیم کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به محاصره ۷۵ ساله غزه گفت: اسرائیل هرچقدر هم دست به جنایت بزند، نمی‌تواند شکست‌های خود را ترمیم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدباقر قالیباف،‌ ساعتی پیش در مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: همه‌مان این روزها شاهد جنایت‌های ددمنشانۀ رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم و دیدیم که چگونه به بیمارستان حمله کرد و بیش از هزار زن و کودک و بیمار و مجروح را به شهادت رساند.

وی افزود: خیلی باید آدم‌ها پست و شیطانی باشند تا دست به چنین جنایت‌هایی بزنند. هرقدر هم از این جنایت‌ها انجام بدهد، موفق نخواهد شد تا این ضربۀ شجاعانۀ حماس و غزه را ترمیم کند، غزه‌ای که بیش از ۷۵ سال است در یک زندان روباز و در محاصره دارند زندگی می‌کنند.

قالیباف ادامه داد: این‌گونه تبلیغ کرده بودند که ارتش رژیم شکست‌ناپذیر است. آن‌ها تلقی‌شان این بود که همیشه در خارج از مرزهایشان می‌جنگند و از همۀ اطلاعات منطقه و جهان مطلع‌اند.

رئیس مجلس تصریح کرد: می‌گفتند گنبد آهنینی وجود دارد که امکان ندارد با آن آسیبی به مرزشان برسد. طوری آبروی این‌ها ریخته شد که حتی اعتبار و اعتمادشان در کشور غاصب هم فروریخت.

قالیباف خاطرنشان کرد: ما در زمان کرونا دیدیم که چگونه خیرین به میدان امدند و کاری که از روز اول با یک ماسک ساده که دچار مشکل بودیم و شما خیرین به میدان آمدید و در بخش های مختلف دست در دست هم دادید توانستیم این بیماری را شکست دهیم و ما مدیون خیرین این عرصه هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه کشور جز با حضور مردم هرگز امکان پذیر نیست و ما مسئولین باید با گوشت و پوست خود این را درک کنیم. حضور مردم و مردمی سازی در همه عرصه ها به خصوص سلامت عامل توسعه و پیشرفت کشور است. اگر در مسیر خدا گام برداریم قطعا پیروز خواهیم شد.

این خبر تکمیل می شود

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543372

مهمترین اخبار ایران و جهان: