نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 18:07

جابجایی بیش از ۴۳ هزار مسافر از شهرستان پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: در ۴ ماهه گذشته بیش از ۴۳ هزار نفر مسافر از شهرستان پارس آباد جابجا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین مرادی عصر امروز در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان پارس آباد اظهار کرد: در ۴ ماهه گذشته بیش از ۴۳ هزار نفر مسافر از شهرستان پارس آباد جابجا شده‌اند و این میزان جابجایی مسافر در قالب ۶ هزار و۷۷۴ سفر انجام شده و این تعداد مسافر توسط ۲۶ دستگاه اتوبوس و ۵۶ دستگاه سواری از شهرستان پارس آباد به مقاصد مختلف جابجا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده حدود ۱۳۶ هزار تن کالا توسط ۱۲ شرکت حمل ونقل کالا از شهرستان پارس آباد جابجا شده افزود: در این مدت ۱۸ هزار و۴۰۴ برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

جلوگیری از ۳۲ مورد تجاوز به حریم راه در پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: تاکنون با حضور ۶۹۰ مورد گشت راهداری در حریم راه‌ها از ۳۲ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری، ۳۲ مورد دکه های غیرمجاز جمع آوری، ۱۲۵ مورد تابلو و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز برچیده و با اخذ ۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

مرادی آزادسازی ۲۸۵ کیلومتر از حریم راه شهرستان پارس آباد را در ۴ ماهه گذشته یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده ۱۲ کیلومتر از شانه راه تسطیح و افتادگی شانه با شن ریزی اصلاح شده است.

وی بیان کرد: در این مدت تسطیح و موج گیری ۶۵ کیلومتراز راه‌های روستایی و مرزی در شهرستان پارس آباد انجام شده و در ۴ ماهه گذشته ۸۶۰ مورد از پل‌ها و نقاط پربرخورد با دپو مصالح آشکارسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد تصریح کرد: در این مدت لکه گیری ۱ هزار و ۱۱۰ متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان توسط راهداران انجام شده و در این مدت بیش از ۳۰ هزار متر مربع عملیات روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد اجرا شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1416772

مهمترین اخبار ایران و جهان: