نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 08:41

آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم در اهواز برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان در معراج شهدای اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با ایام سوگوار سرور و سالاری شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ۷۲ یار باوفایش آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه دوشنبه ۲۳ مردادماه جاری از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مدافعان حرم، بسیجیان و جوانان و نوجوانان خوزستانی در این آیین معنوی شرکت می‌کنند.

آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان در جوار پیکر پاک و مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز برگزار می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

زهرا محسنی‌فر در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان در معراج شهدای اهواز سخنرانی می‌کند و ایمان عسکری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

همچنین در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان در معراج شهدای اهواز تعدادی از همسران شهدا به بیان خاطرات خود می‌پردازند.

شهید سید مهدی موسوی، شهید حسن حزباوی از کارون، سردار شهید سید جاسم نوری، سردار شهید فرشاد حسونی‌زاده، شهید جبار عراقی از کارون، شهید عبدالکریم اصل غوابش، شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر، شهید مهدی طهماسبی از مسجدسلیمان، شهید محمود مراداسکندری، شهید حسین معماری، شهید صالح صالحی از رامشیر، شهید احمد حیاری از شوش، سردار شهید فرامرز رضازاده از باغملک، سردار شهید محمدرضا علیخانی از صیدون، شهید محمد تاج‌بخش از گتوند، شهید نادر حمید از باوی، شهید علی خوش لسان از کارون، شهید جاسم حمید، شهید حبیب بدوی، شهید مجتبی زکوی‌زاده از باغملک، شهید محمد ظهیری، شهید سید عمار موسوی، شهید محمدرضا عسکری‌فرد از خرمشهر، شهید احسان فتحی چم‌خانی از بهبهان، شهید میلاد بدری از امیدیه و شهید علی‌اکبر شیرعلی از آغاجاری از جمله شهدای مدافع حرم خوزستان هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441072

مهمترین اخبار ایران و جهان: