نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 13:12

خبرگزاری مهر را به اصل صداقت و امانتداری می‌شناسیم

اردبیل- مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: خبرگزاری مهر و خبرنگاران این رسانه را به عنوان اصل امانتداری و صادقان روایت‌های حقیقی می‌شناسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله‌بخش ظهر دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر و دیدار با خبرنگاران این رسانه در اردبیل، اظهار کرد: خبرنگاران در خط مقدم اطلاع‌رسانی شفاف و آگاه‌بخشی در جامعه قرار دارند و خبرنگار مهر توانسته این رسالت را در استان اردبیل به نحوه احسن انجام دهد.

وی جامعیت و فراگیری اخبار خبرگزاری مهر را در اردبیل مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بنده و همکارانم خبرگزاری مهر را در ارائه اخبار امروز جامعه صادق و معروف به امانتداری می‌شناسم و این جای خرسندی است که در استان اردبیل چنین رسانه‌ای در تراز انقلاب با خبرنگارانی متعهد فعال است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار شهادت محمود صارمی را گرامی داشت و تصریح کرد: شهادت‌طلبی، ایثار و حرکت‌های جهادگونه با آرمان‌های خبرنگاران در هم تنیده و همین اصل بزرگ است که خبرنگاران را در جامعه سرآمد می‌کند.

اله‌بخش با اشاره به اینکه اقدامات و عملکرد شیلات در یک سال اخیر گویا، شفاف و همچون ویترینی در مقابل دیدگان اهالی استان قرار دارد، افزود: تمامی این اطلاع‌رسانی و اخبار را ما مرهون خبرنگاران به ویژه عوامل و کارکنان خبرگزاری مهر می‌دانیم که با رعایت اصل شفافیت و منصفانه اقدامات و عملکرد ما را انعکاس داده‌اند.

در این نشست مدیر خبرگزاری مهر در استان اردبیل نیز با تقدیر از حضور مدیرکل شیلات استان اردبیل در دفتر خبرگزاری مهر، همکاری و تعامل ۲ طرفه دستگاه‌های اجرایی با خبرگزاری مهر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما با تمام توان در خط مقدم اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی ایستاده‌ایم و امروز عرصه اطلاع‌رسانی را خاکریزی بزرگ برای دفاع از ارزش‌های اسلام و نظام می‌دانیم.

مالک پناهی اضافه کرد: هر چند در مسیر فعالیت خبرگزاری برخی سنگ‌اندازی‌ها مشاهده می‌شود اما ما همین اقدامات را نیز برای خبرگزاری و فعالیت‌های آن مثبت ارزیابی می‌کنیم و همین مخالفت‌ها می‌تواند ما را در مسیر شفاف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه ثابت قدم کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441628

مهمترین اخبار ایران و جهان: