نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 14:41

میراسماعیلی: امروز برای ورزش خوب و بد بود

رئیس فدراسیون جودو گفت: تودیع سجادی و معارفه هاشمی روز بد و خوبی برای ورزش بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آرش میراسماعیلی پس از حضور در جلسه تودیع حمید سجادی، وزیر سابق ورزش و جوانان و معارفه کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست جدید این وزارتخانه، اظهار داشت: باید به سجادی خسته نباشید و خداقوت گفت. این انتخاب اول رئیس جمهور برای وزارت ورزش بحق بود، زیرا سجادی فردی قهرمان، تحصیل‌کرده، ورزشی و... بود. همه ما نیز از این انتخاب حمایت کرده و خوشحال شدیم، اما اکنون متاسف هستیم از این بابت که شاید عملکرد کابینه‌ تحمیلی‌اش خوب نبود.

وی افزود: اگر این اتفاق نمی‌افتاد و خودش تصمیم‌گیری می‌کرد شاید اتفاقات خوبی برای سجادی رقم می‌خورد و عملکرد بسیار خوب می‌شد. طبیعی است تنها گزینه تحصیل‌کرده و ورزشی به وزارت ورزش آمد و همه ما خوشحال شدیم، اما گروه‌های مختلف فشارهایی آوردند که شاید کابینه سجادی متعلق به خودش نبود. آسیب و جنجال‌‌هایی به ویژه در حوزه معاونت قهرمانی وجود داشت که سبب موضع‌گیری مجلس شد.

رئیس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: شاید کابینه سجادی نتوانست تعامل خوبی با مجلس داشته باشد و به نوعی این امر سبب شد او سه کارت زرد از مجلس بگیرد. امروز هم روز بدی برای ورزش بود و هم روزی خوب.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1421828

مهمترین اخبار ایران و جهان: