نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 19:48

۱۴۳ وزنه‌بردار زن رقابت خود را در اردبیل آغاز کردند

اردبیل- نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ۱۴۳ وزنه‌بردار زن از سراسر کشور رقابت خود را در اردبیل آغاز کردند.

مریم الیکا در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بعد از پایان یافتن مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور در بین آقایان که با قهرمانی اردبیل همراه بود، از امروز تا آخر تیرماه مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری بانوان کشور نیز به میزبانی اردبیل آغاز می‌شود تا شاهد معرفی قهرمانان در رده‌های سنی مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی ویژه بانوان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود تا از بین ۱۴۳ وزنه بردار، بهترین آنها انتخاب شده و به عنوان ورزشکاران سرآمد به تیم ملی معرفی شوند.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: این رقابت‌ها که در تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل از امروز آغاز شده تا روز جمعه ادامه دارد و امیدواریم شرایط مناسبی را برای رقابت وزنه‌برداران بانوی کشور شاهد باشیم.

الیکا از حمایت‌های رئیس فدراسیون قدردانی کرد و افزود: سعی ما بر این است تا در بین استان‌های مختلف فضای رقابتی خوبی را ایجاد کنیم تا مستعدترین و شایسته‌ترین ورزشکاران وزنه‌بردار بانوی کشور بتوانند توان و رقابت خود را در این رویداد به نمایش بگذارند.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، میزبانی استان اردبیل را شایسته و مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: استان اردبیل خود قطب وزنه‌برداری کشور است و در این رقابت‌ها نیز توانسته ورزشکاران خوبی را برای این رویداد آماده کند که انتظار داریم نتایج مناسبی نیز نصیب این استان در رقابت‌های برگزار شده در سطح ملی و کشوری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1366928

مهمترین اخبار ایران و جهان: