نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 23:56

اهوازی‌ها عملیات تروریستی کرمان را محکوم کردند

اجتماع مردم اهواز در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در پی عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان و زائران مرقد سیدالشهدای مقاوت شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع مردم اهواز در محکومیت این اقدام ددمنشانه برگزار شد.

اجتماع مردم اهواز در جوار مسجد جوادالائمه(ع) واقع در منطقه پادادشهر برگزار شد که اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان خوزستانی در این برنامه شرکت کردند.

در اجتماع مردمی که جمع زیادی از خانواده‌های اهوازی شرکت داشتند سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران و برادر شهیدان محمود و ابوالقاسم خادم سیدالشهدا در کنار مردم حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

دهه نودی‌های اهوازی نیز از قافله عقب نیفتادند و همراه با پدر و مادر خود در اجتماع مردم اهواز در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور یافتند.

مردم اهواز در این اجتماع همچنین یاد و خاطره شهدای عملیات تروریستی کرمان را گرامی داشتند و با خانواده‌های معظم این لاله‌های پرپر ابراز همدردی کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در اجتماع اهوازی‌ها در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور یافت.

عصر روز چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1402 در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد که بر اساس اعلام اورژانس کشور 84 نفر در این عملیات‌های تروریستی به شهادت رسیدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627072

مهمترین اخبار ایران و جهان: