نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 15:44

خروش دریادلان بوشهری در محکومیت جنایت تروریستی کرمان + عکس و فیلم

مردم سراسر استان بوشهر بعد از اقامه نمازجمعه با حضور در راهپیمایی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم و خواستار انتقام سخت از مسببان اصلی این جنایت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مردمان خونگرم و ولایتمدار دیار جنوب در تمام شهرهای استان بوشهر امروز همزمان با سراسر کشور در محکومیت جنایت تروریستی کرمان بعد از اقامه نمازجمعه به خیابان آمدند و با حضور در راهپیمایی نفرت و انزجار خود را از جنایت های مستکبرین عالم به ویژه آمریکا و اسرائیل نشان دادند.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" خواستار انتقام سخت از جنایتکاران این حادثه تروریستی هولناک شدند و با خانواده های شهدا ابراز همدردی کردند.

 راهپیمایان با سر دادن شعار "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" به دنیای استکبار اعلام کردند که در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی ثابت قدم ایستاده اند و از ترور و تهدید دشمن بیمی به دل راه نمی دهند و آماده جانفشانی و شهادت در راه آرمان های خود هستند.

 

 

پیر و جوان و کودک همگی با در دست گرفتن پوسترهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" اعلام کردند که آمریکا و اسرائیل صحنه گردانان اصلی این جنایت ها هستند و باید در انتظار انتقام سخت جبهه مقاومت باشند.

 

در پایان این راهپیمایی ها، قطعنامه قرائت و حاضران شعار تکبیر و مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627572

مهمترین اخبار ایران و جهان: