نیوز سیتی!
15 فروردین 1403 - 12:10

جعفری: ملوان با معضل زمین تمرین مواجه است

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت، این تیم با معضل زمین تمرین مواجه است و نیاز به یک استادیوم بزرگ‌تر دارد.

رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و در این چند روز هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا آماده بازی با نساجی شویم. تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفتیم و مهم این است که بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

 

وی در ادامه افزود: بازی نساجی و ملوان برای هر دو تیم حساسیت بالایی دارد و به نوعی دربی شمال محسوب می‌شود. نساجی می‌خواهد خودش را از پایین جدول جدا کند، ولی ما هم دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم تا بتوانیم شانس‌مان را برای کسب سهمیه آسیا بالا ببریم. ما در این فصل نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم.

جعفری همچنین خاطر نشان کرد: ما بعد از این بازی با پرسپولیس و سپاهان روبه‌رو می‌شویم و البته با تراکتور هم بازی مستقیم داریم. اگر می‌خواهیم شانس‌مان را برای کسب سهمیه بالا ببریم باید برابر رقیبان مستقیم خود امتیاز بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در مورد آخرین وضعیت خود در این تیم تصریح کرد: این فصل برای من و ملوان به خوبی پیش رفته است و دوست دارم که به تیمم کمک کنم. امیدوارم تعداد گل‌هایم را دورقمی کنم، هر چند که موفقیت تیمی از هر چیزی مهم‌تر است.

وی در پایان تصریح کرد: متأسفانه ملوان با مشکلات زیرساختی از جمله زمین تمرین مواجه است و امیدوارم مسئولان انزلی و گیلان به فکر باشند و این معضل بزرگ را برطرف کنند. این اصلاً قشنگ نیست تیمی مثل ملوان با مشکل زمین تمرین مواجه باشد، در ضمن با هوادارانی که ملوان دارد، این باشگاه نیاز به یک استادیوم بزرگ‌تر و به‌روزتر دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1694328

مهمترین اخبار ایران و جهان: