نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 00:42

صحنه، شهر زیبا در مسیر عتبات عالیات

فرماندار صحنه امروز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان صحنه گفت: ویژگی جغرافیایی صحنه و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان است که باید به آن توجه بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان صحنه ویژه نوروز ۱۴۰۳ به ریاست غلامرضا شهبازی فرماندار، داریوش فرمانی مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه و اسفندیار نظری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صحنه و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

غلامرضا شهبازی فرماندار صحنه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان صحنه اظهار کرد: برنامه‌های مختلف کمیته‌های اعضای ستاد و همکاری و برنامه‌ریزی دقیق برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز اعلام شده است

وی افزود: نگاه ما به گردشگری نگاه شهرستانی بوده و انتظار ما از تمامی مسوولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان صحنه این است که توان خود را در این ایام بر روی شهرستان صحنه متمرکز کنند.

فرماندار صحنه تصریح کرد: در دوران کرونا کسب‌وکارهایی مانند گردشگری متضرر شده‌اند و باید کمک کنیم تا با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به کاهش این ضررها اقدام شود.

وی ادامه داد: یکی از شاخصه‌های مهم توسعه شهرستان صحنه موضوع گردشگری بوده و بایستی در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 شهبازی با اشاره به وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوان شهرستان، خاطرنشان کرد: این شهرستان بنا به جایگاه ویژه‌ای که ازلحاظ جغرافیایی دارد ضمن قرار گرفتن در بزرگراه کربلا (عتبات عالیات) و جاذبه‌های طبیعی خدادادی فراوان، سالیانه مورد اقبال مسافرین و گردشگران زیادی است و باید بتوانیم از ظرفیت‌های فرهنگی تاریخی این شهرستان برای جذب هرچه بیشتر گردشگران استفاده کنیم.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632628

مهمترین اخبار ایران و جهان: