نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 16:11

پایان شرارت 23 نفر از اراذل و اوباش اصفهان

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح 2 روزه مقابله با اراذل و اوباش با هدف پیشگیری از وقوع جرایم در سراسر این استان خبر داد.

بهزاد ثابت راسخ، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان کرد:  طرح مقابله با اراذل و اوباش با هدف ارتقای امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرایم به مدت ۲ روز در سراسر استان اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح که از ظرفیت تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان بهره‌گیری شد تعداد ۲۳ نفر از اراذل و اوباش مطرح که با اقدمات شرارت‌آمیز خود باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان شده بودند دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

ثابت راسخ از کشف ۳۳ قبضه انواع سلاح سرد و مقادیری انواع مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان خبر داد و گفت: طرح‌های ویژه پلیس پیشگیری به منظور  ارتقای امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرائم با قوت ادامه دارد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلفی یا تحرک افراد مشکوک در محله خود موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644828

مهمترین اخبار ایران و جهان: