نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 12:00

رانندگان مراقب لغزنده معابر باشند

سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف برای عدم بروز تصادفات زنجیره‌ای و وارد شدن خسارات با سرعت مطمئنه و رعایت مناسب فاصله طولی مطمئن رانندگی کنند.

سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران، معابر شهر کرمانشاه و اکثر شهرهای استان لغزنده است و ضرورت دارد همشهریان و رانندگان عزیز درنهایت آرامش، بدون عجله و با رعایت قوانین در سطح شهر تردد کنند.

وی افزود: متأسفانه در بارش برف که چند روز پیش اتفاق افتاد تعدادی از رانندگان بدون در نظر داشتن قواعد رانندگی ایمن، موجب بروز تصادف و خسارت به خود و دیگران شدند و در اثر تصادفات زنجیره‌ای تعدادی از معابر کلان‌شهر کرمانشاه دچار مشکل ترافیکی گردیدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی بهترین راهکار برای پیشگیری از تصادفات در معابر لغزنده، عنوان کرد: شهرداری‌ها باید وظایف خود را در شرایط جوی نامساعد به‌ویژه در هنگام بارش برف به‌خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: رانندگانی که قصد مسافرت برون‌شهری دارند حتماً از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ حیدری در پایان اذعان داشت: در فصل سرما همراه داشتن زنجیر چرخ در معابر کوهستانی الزامی است و رانندگان عزیز باید با نحوه استفاده از آن آشنا باشند تا در شرایط خاص بتوانند از آن بهره ببرند.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657672

مهمترین اخبار ایران و جهان: