نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 15:34

۲۲ بهمن خط بطلانی بر توطئه های اخیر دشمنان خواهد کشید

تهران- رئیس ستاد دهه فجر استان تهران با بیان این که این دهه جشن ۴۴سالگی انقلاب اسلامی خواهد بود،گفت: ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توطئه های اخیر دشمنان خواهد کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر این استان که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تشکیل شد، با تقدیر از حضور باشکوه مردم انقلابی استان در مناسبت‌های انقلاب و گرامیداشت ایام الله گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی مهم ترین مناسبت‌ انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امسال مردم عزیز ما چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.

محمودی افزود: در شرایطی که تمام دشمنان بیرونی و درونی انقلاب می خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن بر تمامی نقشه های شوم دشمنان خط بطلان خواهند کشید.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران اضافه کرد: این ستاد در تمامی شهرستانهای استان تشکیل شده و همه دستگاه‌ها و مسئولان در حال برنامه ریزی جهت حضور پرشور مردم در برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر می هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزاری جشن دهه فجر را متعلق به آحاد مردم دانست و گفت : ما از هر گونه مشارکت در برگزاری مراسم این ایام توسط احزاب، تشکل‌ها وگروههای مردم نهاد و عناصر تاثیر گزار استقبال کرده و از تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی درخواست داریم با حضور وبرنامه ریزی مطلوب برای بار دیگر وفاداری خود به انقلاب اسلامی، ایران و ولایت به نمایش گذاشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی از کمیته های دهه فجر خواست در فرصت باقیمانده با تشکیل جلسات و پیگیری مصوبات مراسم ۴۴ سالگی انقلاب را با نو آوریهای و جذاب تر و تاثیر گزارتر کنند.

محمودی تبیین به نمایش در آوردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر را رسالتی بسیار مهم دانست که باید همه کمیته ها این مهم را دنبال کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 982728

مهمترین اخبار ایران و جهان: