نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 11:39

بسیج حقوق دانان پیشرو در ارائه خدمت حقوقی به مردم است

کرمانشاه- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به خدمت رسانی حقوقی بسیج حقوقدانان، گفت: بسیج حقوق دانان پیشرو در ارائه خدمت حقوقی به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲، سازمان بسیج حقوق دانان کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود سرهنگ سعید بهشتی راد ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: قبل از انقلاب نیروهای آمریکایی و مستشاران آنها در داخل کشور حتی برای انتصاب کوچک‌ترین مدیران ما تصمیم گیری می‌کردند و سفارتخانه‌های وابسته به انگلیس و آمریکا تصمیم گیران اصلی بودند.

وی افزود: در آن زمان بیگانگان در سرنوشت ملت ایران دخالت مستقیم داشتند و اینها اوج ذلت رژیم طاغوت حاکم بر کشور بود که به لطف و عنایت خداوند متعال و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حضور و مجاهدت مردم این معادلات وارونه شده و امروز نظام و انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه و رده‌های بسیج حقوق دانان در سراسر استان کرمانشاه نقش بسزایی در کمک به حل مسائل و مشکلات حقوقی مردم و کمک به کارآمدی نظام قضائی داشته و دارند.

وی در ادامه به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ توسط سازمان بسیج حقوق دانان کشور و اختتامیه آن به میزبانی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در این رزمایش که که به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد، همه رده‌های بسیج شهرستان‌ها مشارکت مؤثر خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014572

مهمترین اخبار ایران و جهان: