نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 23:52

عضو شورای شهر خواستار توسعه فضاهای ورزشی کرج شد

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اشاعه فرهنگ ورزش در بین جوانان می‌تواند بستر آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، همراه سرپرست منطقه ۵ کرج با عباس عبدالهی عضو تیم ملی کیک بوکسینگ و قهرمان مسابقات آسیایی (بانکوک) تایلند دیدار کردند.

سعیدی در این دیدار گفت: ورزشکاران و قهرمانان از سرمایه های ارزشمند شهر محسوب می شوند و استفاده از تجربیات این دلاور مردان برای پرورش و اشاعه بیشتر فرهنگ ورزشی بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: جامعه ما نیازمند توجه به ورزش برای برون رفت از آسیب‌های اجتماعی و نیل جوانان و آینده سازان کشور به سمت آینده‌ای روشن است که می‌توان نتایج اهمیت دادن به آن را در جایگاه‌ها و سکوهای جهانی و بین المللی به خوبی دید و امیدوارم بتوان از تجربیات تک تک ورزشکاران و قهرمانان در این خصوص استفاده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی وورزشی شورا اسلامی شهر کرج بیان کرد: بی شک توجه به امر ورزش جوانان می‌تواند بستر کاهش آسیب.های اجتماعی را فراهم نماید و زمینه ایجاد جامعه ای بانشاط را فراهم آورد.

سعیدی در ادامه یادآور شد: حضور جوانان درعرصه‌های ورزشی جهانی نیازمند حمایت همه مسؤولین جهت رفع دغدغه آنهااست که با فراغ بیشتر بتوانند برای کشور افتخار کسب کنند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 981528

مهمترین اخبار ایران و جهان: