نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 09:20

دلتنگی‌های برادرانه در اردیبهشت مقاومت/ اجرای برنامه‌ها توسط جوانان و نوجوانان

برادر شهید مدافع حرم بلباسی گفت: در کنار اینکه این روزها دلتنگ هستیم ولی احساس غرور می‌کنیم، چرا که می‌بینیم در حال حاضر مراسم گرامیداشت و بزرگداشت شهدای خان‌طومان نه تنها در شهرهای استان بلکه در تمام شهرهای کشور در حال برگزاری است.

رسول بلباسی برادر شهید مدافع حرم محمد بلباسی درباره حال و هوای این روزهای اردیبهشت مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: حال و هوای این روزهای ما شبیه ایامی شده که درست ۷ سال قبل خبر شهادت‌شان در استان پیچید.

وی گفت: در کنار اینکه این روزها دلتنگ هستیم ولی احساس غرور می‌کنیم، چرا که می‌بینیم در حال حاضر مراسم گرامیداشت و بزرگداشت شهدای خان‌طومان نه تنها در شهرهای استان بلکه در تمام شهرهای کشور در حال برگزاری است.

برادر شهید مدافع حرم تصریح کرد: این افتخار و مایه سربلندی ما مازندرانی‌ها است که شهدای ما در خان‌طومان دست به چنین کار بزرگی زدند و به مقامی هم رسیدند که آرزوی هر انسانی است.

بلباسی بیان کرد: قطعا شهیدان ما تلاشی که در دنیا داشتند باعث شد به این مقام برسند و همین مایه افتخار است.

وی یادآور شد: موضوع مهم اینکه مردم ما این مسیر را دوست دارند و این روزها نظاره‌گر این شور و اشتیاق مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوان هستیم.

برادر شهید مدافع حرم بلباسی با اعلام اینکه این روزها شاهد شکوفایی این جوانان در قالب خادمان و گروه‌های جهادی هستیم، اظهار کرد: یکی از اهداف این شهدا همین انجام کارهای جهادی و خادمی بود که خدا را شاکریم جوانان در این مسیر سیره و اهداف شهدا است و هرچه جلوتر می‌رویم  اتفاقاتی میفتد که ما را به گذشته شهدا سوق می‌دهد‌.

بلباسی ادامه داد: روز گذشته اعضای یکی از همین گروه‌های جهادی برنامه‌ای را بر سر مزار شهید تدارک دیده بودند و خیلی جالب بود همه خدماتی که شهید بلباسی انجام می‌دادند را در پیش گرفتند، که برای ما ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه قرار است کنگره جهادی شهدای شهید بلباسی ۲۸ اردیبهشت ماه برای دومین‌بار برگزار می‌شود، یادآور شد: این مراسم را  به همراه گروه‌های جهادی از استان‌های کشور خواهیم داشت که مازندران میزبانی از مراسم را عهده‌دار است.

برادر شهید مدافع حرم گفت: یکی از زیبایی‌های این کنگره اجرای برنامه‌ها توسط جوانان و نوجوانان است تا ثابت کنند این نسل ادامه دهنده راه شهدا است ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم این مسیر را ادامه دهیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1204372

مهمترین اخبار ایران و جهان: