نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 19:49

۲۰۰۰ مددجوی گلستانی به مشهد، عتبات عالیات و راهیان نور اعزام شدند

گرگان- مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: دو هزار مددجوی گلستانی به مشهد، عتبات عالیات و راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی بابایی در جشن دختران سرزمین خورشید گفت: به مناسبت دهه کرامت و در راستای ایجاد برنامه‌های نشاط آور مراسم جشن باشکوهی برای ۴۰۰ دختر تحت حمایت کمیته امداد، باحضور استاندار گلستان و جمعی از مدیران و خیران برگزار شد.

بابایی گفت: بانوان که در جامعه ما نقش مادری را بر عهده می‌گیرند قشر با اهمیت و ارزشمند کشور هستند که باید به قشر بانوی کشور به صورت ویژه توجه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به نقش کمک‌های مردمی در پیش‌برد برنامه‌های این نهاد حمایتی، تاکید کرد: تمامی اقدامات انجام شده به پشتوانه کمک‌های مردمی است و در سال گذشته به همت خیران، توانستیم بیش از ۲۰۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد با اولویت زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، عتبات عالیات و راهیان نور اعزام کنیم.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: توجه به مددجویان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد یکی از مسائل مهم و با اولویت استان است.

زنگانه با اشاره به خدمات ارزنده نهاد مقدس کمیته امداد افزود: سال گذشته اقداماتی خوبی در حوزه ساخت مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد انجام شد.

وی بیان کرد: ما معتقدیم توان افزایی مددجویان باعث رشد و بالندگی خانواده آنها و پیشرفت جامعه خواهد شد و این عزیزان سرمایه اجتماعی استان ما هستند که در آینده قطعاً به عنوان افراد نخبه و مؤثر می‌توانند برای استان و کشور مفید باشند.

وی ادامه داد: موضوع تشکیل خانواده، انتخاب همسر مناسب و هم کُف یکی از مراحل مهم انتخاب درست در مسیر زندگی است که باید به صورت ویژه در مباحث آموزشی و فرهنگی به آن پرداخته شود.

زنگانه با اشاره به اهمیت الگوگیری دختران از سیره زندگی ائمه به ویژه بانو فاطمه زهرا (س)، گفت: بدون شک تاسی به راه و زندگی این عزیزان، زندگی ما را به عاقبتی خیر منتهی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: یکی از حلقه‌های مفقوده جامعه ما این است که بسیاری از بانوان برجسته و پرافتخار کشور و حتی استان به مردم معرفی نشده‌اند.

بنابراین گزارش، در پایان از خیران و بانوان نمونه تحت پوشش کمیته امداد گلستان در زمینه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از دختران برگزیده و ممتاز، بانوان کارآفرین و همچنین خیرانی که در اعزام مددجویان به اردوهای شوق زیارت فعالیت داشتند، تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1257628

مهمترین اخبار ایران و جهان: