نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 16:28

قوه قضائیه راه‌حلهای بازدارنده در برابر سلبریتیهای هتاک اعمال کند

نائین_خطیب نماز جمعه شهرستان نائین گفت: ایجاد سازوکارها و قوانینی برای جلوگیری از دهن کجی و اهانت سلبریتی‌ها به شخصیت‌های کشور و اجرای عدالت مؤثر در این ارتباط توسط قوه قضائیه ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد شریفی در نماز جمعه این هفته شهرستان نائین ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، با اشاره به دستاوردهای اخیر دولت، اظهار کرد: پس از شنیدن اخبار دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی، شاهد لگدپراکنی و دهن کجی‌های به اصطلاح برخی جماعت سلبریتی، بازیگران و فوتبالیست‌ها هستیم و در هر امری که می‌رسند دخالت می‌کنند.

وی ادامه داد: فوتبالیستی که خوب گل میزند چه ارتباطی به بحث قضاوت، حکومت و سیاست دارد؟؛ اینها حد و مرز خود را نمی‌شناسند و به خود جرأت می‌دهند به شخصیت‌های تاریخی و حتی به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی اهانت کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان نائین خطاب به قوه قضائیه تاکید کرد: از قوه قضائیه درخواست ایجاد سازوکارها و قوانینی برای جلوگیری از دهن کجی‌ها و اهانت به شخصیت‌های کشوری و حتی شخصیت‌های تاریخی توسط عده‌ای سلبریتی بی حد و مرز را داریم.

وی در ادامه گفت: افرادی که چنین جسارت‌ها، بی حرمتی‌ها و رفتارهایی را مرتکب می‌شوند باید به حد خودشان و با عدالت مجازات کنند و این مهم به شیوه‌ای باشد که این اشخاص به خود جرأت ندهند که به این نظام مقدس، دستاوردها و موضوعات مرتبط با این نظام دهن کجی و گستاخی کنند.

شریفی با اشاره به واقعه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: دست خداوند متعال در تمام لحظات دوران دفاع مقدس به خصوص در زمان آزادسازی خرمشهر آشکار و هویدا بود.

وی افزود: ما در هر امری که وجود دارد مانند امور فردی و اجتماعی، پیشرفت‌های کشور، همین نماز جمعه‌ها و حتی در تسبیح دست گرفتن‌ها نیز مدیون خون شهدا هستیم.

شریفی در ادامه تقوا را توصیه تمام انبیا عنوان و تصریح کرد: تقوای الهی باعث زینت در عمق تمام امور اعم از فردی، خانوادگی، اجتماعی و مناسبت‌های متفاوت است و هرگاه تقوا نادیده گرفته شود، زشتی‌ها پدیدار می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1223028

مهمترین اخبار ایران و جهان: