نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 12:20

ساخت فیلم سینمایی «مقدس اردبیلی»

اردبیل- مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تولید فیلم سینمایی «مقدس اردبیلی» در اولویت برنامه‌های ما خواهد بود.

سید محسن لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با تلاش هنرمندان استان اردبیل و با طراحی و فیلمنامه نویسی شایسته، فیلم سینمایی «مقدس اردبیلی» را تولید و از رسانه‌های مختلف پخش خواهیم کرد.

وی از قول مساعد برای تولید سریال «شاه اسماعیل» خبر داد و تصریح کرد: با وجود هزینه بر بودن و زمان بر بودن ساخت این سریال از رئیس سازمان صدا و سیما قول گرفتیم تا تولید این سریال فاخر را نیز با اولویت در دوره جدید مسئولیت در استان اردبیل انجام دهیم.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل بهره گیری از ظرفیت تمام هنرمندان استان را در قوام بخشی به تولید آثار صدا و سیمای مرکز اردبیل یادآور شد و گفت: بر اساس سند تحول رسانه ملی که به عنوان سند بالادست محسوب می‌شود تلاش ما بر این است تا در هر ۲ حوزه تحولی بتوانیم کارها را به شکل شایسته به پیش ببریم.

لطیفی راهبرد اول را تقویت هویت ملی و توجه به عدالت گستری اعلام کرد و افزود: بر همین اساس تولید برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت هنرمندان استانی در دستور کار قرار خواهد گرفت و در رسانه استانی به روی همه هنرمندان و اصحاب رسانه باز خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در تولید آثار سعی خواهیم کرد تا رسانه استانی را به تراز رسانه موفق انقلاب اسلامی حرکت دهیم تا زمینه و بستر تولید و نمایش آثار ارزشمند فراهم آید.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل اضافه کرد: از امروز تلاش خواهیم کرد تا بر اساس سند تحول و برنامه‌های تدارک دیده شده در حوزه‌های مختلف و معاونت‌ها با باز مهندسی و چینش جدید پخش برنامه‌ها را در زمانبندی معین انجام دهیم و قطعاً در این راستا از پیگیری مطالبات مردمی و خواسته‌های آنها غفلت نخواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1267872

مهمترین اخبار ایران و جهان: