نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 20:12

ایلام نیازمند نصب یک دستگاه ماموگرافی است

استاندار ایلام گفت: نصب دستگاه ماموگرافی برای یکی از بیمارستان‌های دولتی استان از ضروریات حوزه بهداشت و درمان است .

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه دوشنبه در دیدار با سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: با توجه به کمبود زیرساخت های بهداشتی و درمانی، نصب یک دستگاه ماموگرافی برای یکی از بیمارستان‌های دولتی از ضروریات این حوزه است.

وی همچنین در راستای پیگیری مطالبات و نیازمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف افزود: استان ایلام در زمینه های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف حوزه‌ی نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و گردشگری نیازمند یاری مسئولان دولت است.

استاندار ایلام ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران در مرز بین المللی مهران، این گذرگاه به مواردی چون ایجاد سردخانه، آبسردکن، کولر، نصب سایه‌بان و مه‌پاش نیاز دارد.

بهرام نیا خواستار تسریع در تعمیر و مرمت مساجد بین راهی شهرهای در مسیر تردد زائران اربعین شد و یادآور شد: باید شرایط برای پذیرایی خیل عظیم زائران اربعین در استان فراهم شود.

نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت‌امام(ره) نیز در این دیدار به منظور ارزیابی و احصا نیازمندی‌های استان ایلام در حوزه‌های مختلف به ویژه اربعین و محرومیت‌زدایی دستور داد هیئت کارشناسی به استان ایلام اعزام و پس از مطالعات کارشناسی اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با درخواست‌های استاندار ایلام در خصوص سرمایه‌گذاری این ستاد در حوزه‌ی نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و گردشگری استان و مشارکت در تکمیل زیرساخت‌های اربعین و نصب دستگاه ماموگرافی در یکی از بیمارستان‌های دولتی استان موافقت کرد‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1296528

مهمترین اخبار ایران و جهان: