نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 15:37

زیرساخت‌های کتابخوانی برای پر کردن اوقات فراغت فراهم شود

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه در همه برنامه‌ها جامعه هدف و برنامه جامع را باید در نظر گرفت گفت: در پارک‌ها و مناطق پر رفت‌وآمد برنامه‌های کتابخوانی در نظر گرفته شود تا از فصل تابستان به نحو مطلوبی بهره برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‎‌مهر ظهر امروز در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه اقدامات خوبی در کتابخانه‌های عمومی در چند سال اخیر انجام شده است اظهار کرد: با توجه به رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت، برنامه ریزی بسیار حائز اهمیت است و همه دستگاه‌ها باید با تمام امکانات به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی زیرساخت‌های بسیار خوبی در مناطق شهری و روستایی فراهم کردند افزود: بنابراین با تولید محتوای مناسب و اطلاع رسانی، می‌توان اوقات فراغت خوبی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرد تا فرزندان خود را با کتاب انس دهیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با اشاره به اینکه ورود کتابخانه‌های عمومی به حوزه کسب و کار یک اقدام خوب و خلاقانه است تصریح کرد: در این راه همکاری با فنی و حرفه‌ای نیز می‌تواند راهگشا باشد و به تأمین نیروی انسانی ماهر کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه در همه برنامه‌ها جامعه هدف و برنامه جامع را باید در نظر گرفت ادامه داد: در پارک‌ها و مناطق پر رفت و آمد برنامه‌های کتابخوانی در نظر گرفته شود  تا از فصل تابستان به نحو مطلوبی بهره برد.

ربانی‌مهر با اشاره به اینکه محله‌های فاقد کتابخانه در همدان را باید مورد بررسی قرار داد و زمین مناسب تأمین کرد گفت: در حال حاضر مناطقی چون شهرک بهشتی فاقد کتابخانه است و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

پایان پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1283128

مهمترین اخبار ایران و جهان: