نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 15:58

نقش مردم آمل در همه وقایع انقلاب اسلامی برجسته است

آمل- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران نقش مردم آمل را درهمه وقایع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ممتاز و برجسته دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی بعدازظهر دوشنبه در نشست مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل با بیان اینکه کار در حوزه دفاع مقدس مصداق مجاهدت و عمل صالح است، اظهار داشت: باید به مسئولان بفهمانیم که این کار پر اجر است و در این دولت ظرفیت‌هایی داریم که در دولت‌های گذشته نداشتیم و باید از آن استفاده کنیم.

وی نقش مردم، عالمان وارسته و نخبگان شهرستان را در همه وقایع انقلاب و دفاع مقدس و به ویژه حماسه اسلامی ششم بهمن ممتاز دانست و افزود: شهرستان آمل در همه صحنه‌های انقلاب پیشتاز بوده است و باید در حفظ و ترویج این ارزش‌ها نیز پیشتاز باشند.

این مسئول با تأکید بر حضور و بکارگیری جوانان در دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌ها، اذعان داشت: دفتر حفظ آثار آمل باید نوآورترین، خلاق‌ترین و قوی‌ترین دفتر حفظ آثار باشد.

سرهنگ پاسدار سلامی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیّرین، اعتبارات دولتی، مردمی، وقف و نذر برای دفاع مقدس تصریح کرد: همچنین حوزه‌های ادبیات، فضای مجازی، اقشار و رسانه باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن آمل را باید با جدیت و قوت دنبال کنید، تهیه دانشنامه نقش آمل در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: همچنین نقش آمل در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دیده شود و برای جانمایی نمادهای دفاع مقدسی آمل در این مرکز اهتمام ویژه به عمل آید.

سرهنگ پاسدار سلامی تصریح کرد: همچنین تهیه مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان آمل مد نظر قرار گیرد و یادمان‌های نیمه کاره شهدای گمنام این شهرستان تکمیل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484972

مهمترین اخبار ایران و جهان: