نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 15:21

۲ دستگاه تانکر سیار آبرسان به مرز مهران اعزام شد

ساری- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از اعزام دو دستگاه تانکر سیار آبرسان و دیزل ژنراتور در مسیر پیاده روی اربعین به سمت غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران از اعزام و استقرار دو دستگاه تانکر سیار آبرسان به سمت غرب کشور برای خدمت رسانی به زائران کربلای معلی در مسیر پیاده روی اربعین و یک دستگاه دیزل ژنراتور برای تأمین برق تأسیسات آب مرز مهران خبر داد.

برارزاده ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی گفت: این شرکت هرساله برای خدمت رسانی به مشتاقان اهل بیت و حضرت سید الشهدا (ع)، تانکرهای سیار آبرسان را به مرزهای غربی کشور اعزام می‌کند وامسال نیز دو دستگاه تانکر سیار به همراه ۴ نفر از همکاران، برای تأمین آب شرب موکب‌ها و نیز زائران در مسیر پیاده روی اربعین (ایران و عراق) ارسال شد.

وی، ظرفیت این دو دستگاه تانکر سیار را ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر عنوان و تصریح کرد: به منظور تأمین برق تأسیسات آب مرز مهران نیز یک دستگاه دیزل زنراتور به غرب کشور ارسال شد.

مدیرعامل آبفای مازندران ادامه داد: تانکرهای سیار از ۲ هفته قبل در این مکان‌ها مستقر شدند و تا ایام سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) و بازگشت زائران حضور دارند.

برارزاده خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز ۲ دستگاه تانکر سیار آبرسان و ۲ دستگاه دیزل ژنراتور برای تأمین آب شرب زائران در مراسم پیاده روی اربعین به مناطق مرزی و کشور عراق ارسال شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486628

مهمترین اخبار ایران و جهان: