نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 11:36

مرکز اهدای خون خارگ با اعتبار بیش‌از 3 میلیارد افتتاح شد

بخشدار ویژه خارگ گفت: مرکز اهدای خون جزیره خارگ با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز و تخصصی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدرضا دشتی‌زاده بخشدار ویژه خارگ صبح امروز در حاشیه آئین افتتاح مرکز اهدای خون در گفتوگو با فارس اظهار داشت: از سال گذشته و با توجه به اهمیت راه‌اندازی مرکز اهدای خون که از مطالبات شهروندان این جزیره بود، با پیگیری‌های مستمر، نسبت به اخذ مجوزها و فراهم‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز استقرار این مرکز اقدام شد.

وی افزود: این مرکز با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان و با هم‌افزایی پایگاه پدافند شهید هادی‌پور، شرکت پتروشیمی خارگ، بهداشت و درمان صنعت نفت و اداره کل انتقال خون استان بوشهر و با بهره‌گیری از تجهیزات به روز و تخصصی افتتاح شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: این مرکز با بهره‌گیری از کادر متخصص، به صورت ماهیانه، پذیرای شهروندان گرامی برای اهدای خون خواهد بود و با برنامه‌ریزی به عمل آمده و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، خون‌های اهدا شده برای فرآوری به پایگاه انتقال خون بوشهر انتقال داده می‌شود.

دشتی‌زاده ابراز امیدواری کرد تا با تحقق اهداف و چشم‌اندازهای دولت در بخش ویژه خارگ، به صورت پایدار و مستمر شاهد توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در جزیره خارگ باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478572

مهمترین اخبار ایران و جهان: