نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 16:09

افتتاح ۶۱۴ پروژه به مناسبت هفته دولت در استان زنجان

استاندار زنجان از افتتاح ۶۱۴ پروژه در هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۷۴۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در گفت و‌گو با خبرنگاران در زنجان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری ۶۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۷۴۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه آب، برق، گاز، ارتباطات، فرهنگی و آموزشی، کشاورزی، صنعت، گردشگری، راه و مسکن، عمران شهری، عمران روستایی، و بهداشت است.

وی با بیان اینکه در حوزه آب، برق و گاز در مجموع ۴۴ پروژه با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، گفت: در حوزه ارتباطات، فناوری و اطلاعات در مجموع ۵ پروژه با اعتبار ۵۳ میلیارد  تومان در سطح استان افتتاح می‌شود.

افشارچی همچنین به پروژه‌های قابل افتتاح حوزه فرهنگی و آموزشی اشاره کرد و افزود: در حوزه فرهنگی و آموزشی ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار زنجان ادامه داد: همچنین در حوزه کشاورزی ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی همچنین به حوزه صنعت اشاره کرد ضمن اینکه در این حوزه هم ۱۵ پروژه  با مجموع  اعتبار۴ هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در حوزه گردشگری هم  ۸ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد‌.

افشارچی پروژه‌های قابل افتتاح حوزه راه و مسکن را ۶ پروژه اعلام کرد و گفت: این تعداد پروژه هم با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار زنجان به پروژه‌های عمران شهری و روستای نیز اشاره کرد و افزود: در این دو حوزه هم به ترتیب ۷۳ پروژه با اعتبار ۶۲۲ میلیارد تومان و ۴۱۹ پروژه با اعتبار ۲۷۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در رابطه با پروژه‌های حوزه بهداشت نیز گفت: در حوزه بهداشت هم سه پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در هفته دولت در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد  

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466528

مهمترین اخبار ایران و جهان: