نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 22:40

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان گلستان

گرگان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان از توزیع ۱۲ هزار سبد معیشتی و برپایی ۱۰۰ سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان و در قالب پویش هلال رحمت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و سنت حسنه رسیدگی به نیازمندان در این ایام به عنوان سیره عملی مولای متقیان حضرت علی (ع)، هلال احمر استان با بهره مندی از ظرفیت خیران و داوطلبانی که هلال احمر را مقصد نیات خیر خود انتخاب کرده اند و مشارکت خانه‌های هلال، تعداد ۱۲ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: ارزش تقریبی بسته‌های توزیعیِ پویش هلال رحمت استان هفت میلیارد تومان و حاوی اقلام مورد نیاز مردم از قبیل برنج، روغن، خرما، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات است.

وی بیان کرد: همچنین حدود ۶۰۰ بسته غیرمعیشتی هم حاوی اقلام بهداشتی میان ۴۶۵ خانوار کم برخوردار توزیع شد.

غریب آبادی افزود: طرح تحول و توسعه اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور به عنوان یک طرح ملی و از تأکیدات رهبر معظم انقلاب بوده که در ۶ محله استان گلستان در شهرهای گرگان، بندرگز، مینودشت و گنبدکاووس در حال اجرا است و بخشی از بسته‌های معیشتی و غیرمعیشتی اهدایی در این مناطق توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: از دیگر اقدامات خیرخواهانه هلال احمر در این ایام برپایی سفره‌های مهربانی در محلات کم برخوردار است؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان حدود ۱۰۰ سفره مهربانی برپا شده و مهمانان خدا ضمن تکریم با مشارکت اعضا و داوطلبان هلال احمر و نیکوکاران بر سر این سفره‌های مهربانی نشستند.

گفتنی است گروه هدف هلال احمر استان در پویش هلال رحمت خانواده‌های کم برخوردار، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های بی سرپرست، خانواده‌های زندانیان، سالمندان بوده اند و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1143772

مهمترین اخبار ایران و جهان: