نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 10:49

پیکر «حجت‌الاسلام فولادی» در پاقلات به خاک سپرده شد

لامرد- پیکر «حجت الاسلام محمد فولادی» چهره فرهنگی استان‌های فارس و هرمزگان در زادگاهش پاقلات به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر حجت الاسلام محمد فولادی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با حضور علما، فضلا، مسئولان و مردم شهیدپرور بخش اشکنان در زادگاهش آرام گرفت.

در این مراسم حجت الاسلام علی صفری امام جمعه بخش اشکنان گفت: حجت الاسلام فولادی از روحانیون جوان و ساده زیستی بودند که در جهاد تبیین دینی و فرهنگی فعال و هماهنگ با مردم بودند.

پیکر «حجت‌الاسلام فولادی» در پاقلات به خاک سپرده شد

وی گفت: حجت الاسلام فولادی از صفا و صمیمتی بسیار ارزشمند برخوردار بودند و حرمت‌ها را پاس می‌داشتند و در تعامل با مردم و جوانان از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار بودند.

حجت الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان هم به ابعاد شخصیتی حجت الاسلام فولادی پرداخت و گفت: حجت الاسلام فولادی از روحانیونی بودند که به حیطه کاری خود تسلط داشتند.

وی گفت: او انسانی شریف بود و علمی که داشت نفعش برای مردم بود و با نبودش مردم حسرت می‌خورند.

پیکر «حجت‌الاسلام فولادی» در پاقلات به خاک سپرده شد

حجت الاسلام قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس هم ضمن گرامیداشت یاد حجت الاسلام فولادی اظهار کرد: حجت الاسلام فولادی از رویش‌های انقلاب اسلامی بودند که با کار فرهنگی زبانزد بود.

در این مراسم ائمه جمعه بخش‌های شهرستان‌های لامرد و هرمزگان و مدیران کل استان‌های فارس و هرمزگان نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام محمد فولادی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بیمارستانی در شیراز دعوت حق را لبیک گفت. وی متولد ۱۳۶۷ بود و در نوروز امسال مبتلا به نوعی از سرطان شد که طی چند هفته اخیر در حال مداوا در بیمارستان‌های شیراز و تهران بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1187772

مهمترین اخبار ایران و جهان: